محصولات پيشنهادی:   

افزايش فروش بيمه هاي عمر و زندگي با استفاده از فنون روابط عمومي و رفتار مصرف كننده: ارائه يك تجربه

  • ۰ ۰
  • (دریافـت ۰ ستـاره)
  • ۲۰ارديبهشت۱۳۹۴
  • ۳۹۴

امروزه برقراري رابطه بلندمدت با مشتريان كليدي و برآورده كردن نيازها و خواسته هاي آنان عامل اصلي بهبود عملكرد بازاريابي در صنعت بيمه به ويژه بيمه هاي عمر و زندگي به شمار مي رود. يكي از تكنيك هاي پيشبرد فروش و برقراري رابطه با مشتريان كليدي، تكنيك روابط عمومي است كه مي تواند علاوه بر تقويت تصوير ذهني از مارك تجاري، منجر به افزايش فروش محصولات شود. پياده سازي تكنيك روابط عمومي با در نظرداشت سه ديدگاه حاكم بر تحليل رفتار مصرف كننده كه شامل ديدگاه هاي تصميم گيري، تجربي و تأثير رفتاري است به فعالان صنعت بيمه كمك مي نمايد تا بهتر بتوانند عوامل مؤثر بر خريد بيمه هاي عمر و زندگي را شناسايي كرده و با تحريك اين عوامل در مردم، آنان را به خريد اين گونه بيمه نامه ها ترغيب نمايند.
دسـته بنـدی   » مقالات مدیریت

معرفی محصول به گوگل پلاس
- به این محصول در گوگل پلاس امتیاز دهید!

نوع فايل :


هنـوز نظـری داده نشـده اسـت...

پـاسـخ