محصولات پيشنهادی:   

برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي بيمه هاي عمر در نمايندگي ها و كارگزاري هاي بيمه

  • ۰ ۰
  • (دریافـت ۰ ستـاره)
  • ۱۷ارديبهشت۱۳۹۴
  • ۳۹۰

بسط و توسعه فعاليتهاي بيمه در بين شهروندان موجب بالا رفتن ضريب امنيت اجتماعي و فردي گرديده واز طرفي باعث حفظ سرمايه هاي ملي مي گردد. در بين انواع رشته هاي بيمه، بيمه هاي اشخاص بالأخص فروش بيمه نامه هاي زندگي در صنعت بيمه دنيا رواج گسترده اي يافته است . كشور ما نيز از اين امر مستثني نبوده و فعالان صنعت بيمه داخلي نيز سرمايه گذاري سنگيني در اين حوزه نموده اند.شواهد امر نشان مي دهد عيلرغم اقدامات چمشگير، نتايج بدست آمده رضايت بخش نبوده است . بنابراين تدوين يك چارچوب كلي براي برنامه ريزي استراتژيك نمايندگي ها و كارگزاري هاي بيمه ضروري به نظر مي رسد تا آن ها بتوانند نقش مؤثرتري در توسعه و فروش بيمه هاي زندگي بالأخص بيمه هاي عمر داشته باشند.
دسـته بنـدی   » مقالات مدیریت

معرفی محصول به گوگل پلاس
- به این محصول در گوگل پلاس امتیاز دهید!

نوع فايل :


هنـوز نظـری داده نشـده اسـت...

پـاسـخ