محصولات پيشنهادی:   

سؤالات متداول

در این قسمت شما می‌توانید پاسخ متوال‌ترین سؤالات مطرح شده توسط کاربران را مشاهده فرمایید. 
چنانچه پاسخ‌های ارائه شده در این بخش، پاسخگوی شما نمی‌باشد، از طریق فرم تماس با ما، با مشاورین مربوطه تماس بگیرید و سؤال خود را مطرح نمایید. پاسخ پرسش‌های شما در اسرع وقت به ایمیل داده شده در فرم ازسال خواهد شد و یا با شما به شماره داده شده در فرم تماس خواهیم گرفت.
بـازکـردن همـه

چگونه می‌توانم فایل مورد نظر خود را در سایت جستجو نمایم؟


برای جستجوی فایل مورد نظر در سایت پارس تدبیر چند راه وجود دارد.

1- اولین راه برای جستجوی فایل در سایت پارس تدبیر، تایپ نمودن موضوع مورد جستجو در پنجره جستجو واقع در گوشه سمت چپ بالای سایت می‌باشد. در این پنجره در حین تایپ موضوع، بخشی از فایل‌های با موضوع مرتبط در یک پنجره کوچک در زیر پنجره جستجو نمایش داده خواهند شد. در این حالت شما می‌توانید بر روی عنوان فایل مورد نظر از لیست نمایش داده شده کلیک نموده و به صفحه مربوطه منتقل شوید. و یا اینکه پس از تایپ موضوع مورد جستجو، بر روی کلید Enter روی صفحه کلید کلیک نمایید تا به صفحه نتایج جستجو منتقل شوید. در صفحه مذکور مشخصات فایل‌های نتیجه جستجو را ملاحظه خواهید نمود.

2- راه دوم استفاده از نوا منوی دسته‌بندی دانلود واقع در بالای سایت جهت جستجوی گروه فایل‌های مرتبط با یک موضوع تخصصی خاص می‌باشد. در این منو با انتقال نشانگر ماوس بر روی عنوان دانلود مربوطه، پنجره‌ای کوچک حاوی زیربخش‌ها باز خواهد شد. (چنانچه زیربخش‌ها خود حاوی زیرگروه‌های مرتبط باشند، با انتشال نشانگر بر روی آنها، پنجره‌ای کوچک حاوی زیرگروه‌ها باز خواهد شد.)  با کلیک بر روی هر بخش یا زیربخش و یا زیرگروه‌ها شما مجموعه فایل‌های مرتبط با آن بخش‏ زیربخش یا زیرگروه را مشاهده خواهید نمود.

چگونه می‌توانیم در سایت ثبت نام نماییم؟


ثبت نام در سایت پارس تدبیر برای همه رایگان می‌باشد. برای ثبت نام در سایت کافی است از لینک ثبت نام در بالای صفحه استفاده نمود. پس از تکمیل فرم مربوطه، دکمه ثبت‌نام را کلیک نمایید. در این لحظه ثبت‌نام شما تکمیل گردیده است و به لحاظ امنیتی و تشخیص افراد حقیقی از رباط‌ها، یک ایمیل حاوی کد و لینک فعال‌سازی برای شما ارسال می‌گردد. از طریق کلیک بر روی لینک مربوطه و انتقال به صفحه فعال‌سازی حساب کاربری، حساب کاربری خود را فعال نمایید.
توجه: برای وارد شدن به پنل اختصاصی کاربری و دسترسی به امکانات کامل سایت، حتما باید حساب کاربری خود را فعال نمایید.

چرا ایمیل فعال‌سازی برایم ارسال نمی‌شود؟


ایمیل فعال‌سازی حساب کاربری شما بصورت اتوماتیک به ایمیل وارد شده در هنگام ثبت‌نام ارسال می‌گردد. ممکن است ایمیل ارسالی توسط سرویس دهنده ایمیل شما به بخش اسپم ایمیل ارسال شده باشد. بنابراین توصیه می‌شود هر دو بخش inbox و spam در ایمیل خود را چک نمایید.
در صورتیکه ایمیل به بخش اسپم ارسال شده است، پس از انتخاب ایمیل ارسال شده، بر روی دکمه Not spam در بالای صفحه لیست ایمیلها کلیک نمایید تا از این پس ایمیل‌های ارسالی از طرف سایت به بخش inbox ارسال گردد.
چنانچه ایمیل را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از بخش درخواست مجدد لینک فعال‌سازی، ایمیل را مجددا دریافت نمایید.
توجه: در صورتیکه در هنگام ثبت‌نام ایمیل خود را اشتباه وارد نموده‌اید و یا ایمیل شما غیرفعال بوده و یا در دسترس نمی‌باشد، از طریق فرم تماس با ما با ، موضوع را با مدیریت سایت در میان بگذارید تا اقدامات لازم بعمل آید.

برای دانلود فایل باید چکار کنیم؟


شما می‌توانید فایل مورد نظر خود را از طریق جستجو در سایت و یا از طریق موتورهای جستجو یافته و آنرا به  سبد خرید خود اضافه نمایید.
پس از افزودن فایل و یا فایلهایتان به سبد خرید، سفارشهای شما در سبد خرید نشان داده شده در ستون سمت راست نشان داده می‌شود. شما می‌توانید سفارشهای داده شده در سبد خرید خود را ویرایش نمایید و در صورت لزوم فایل مورد نظری را از طریق کلیک بر روی علامت ضربدر (X) کنار نام محصول، حذف نمایید.

(توجه داشته باشید چنانچه به تعداد متوالی بر روی دکمه افزودن محصول به سبد خرید کلیک نمایید، تعداد محصول مورد نظر در سبد خریدتان افزایش می‌یابد و هزینه نهایی افزوده می‌گردد. بنابراین در صورتیکه هدف شما فقط یک نسخه از فایل می‌باشد، می‌توانید آنرا از سبد خرید خود حذف نمایید و سپس دوباره آنرا به سبد بیفزایید.)

شما همچنین می‌توانید از طریق لینک پرداخت در قسمت بالای سایت و یا در قسمت پایین سبد خرید، به قسمت پرداخت نهایی سبد خرید خود بروید.

جهت پرداخت هزینه سبد خرید خود، شما باید وارد حساب کاربری خود شده باشید. بنابراین چنانچه تاکنون در سایت عضو نشده‌اید، می‌توانید در زمان  کوتاه و از طریق لینک ثبت‌نام در سایت، عضو شوید و سپس با یوزر و پسورد اختصاصی خود از طریق لینک ورود به سایت، وارد پنل کاربری خود شوید.

توجه داشته باشید که برای تایید نهایی ثبت نام و به لحاظ امنیتی، کد فعال‌سازی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما بایستی از طریق کلیک بر لینک فعال‌سازی ارسال شده به ایمیل، حساب کاربری خود را فعال نمایید. (ممکن است ایمیل ارسالی به بخش اسپم spam ایمیلتان رفته باشد بنابراین اگر ایمیل در  inbox مشاهده نشد، آن قسمت را هم ببینید. شما می‌توانید پس از باز کردن ایمیل در بخش اسپم، بر روی دکمه not spam در قسمت بالای ایمیل کلیک نمایید تا از این پس، ایمیل‌های ارسالی از پارس تدبیر به قسمت inbox برود.

چگونه می‌توانم هزینه فایل خریداری شده را پرداخت نمایم؟


سایت پارس تدبیر امکان پرداخت هزینه خرید فایل از طریق درگاه پرداخت آنلاین زرین‌پال را فراهم ساخته است. بنابراین بدون اینکه نیازی به بلند شده از پشت کامپیوترتان باشد، می‌توانید از طریق یک ارتباط امن (SSL) با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب، اقدام به خرید آنلاین محصولات مورد نظر خود نمایید.

برای اینکار لازم است تا اطلاعات کارت بانکی خود را به شرح ذیل داشته باشید:

1- شماره 16 رقمی کارت بانکی که بر روی کارت حک شده است.
2- رمز دوم کارت که همان رمز پرداخت اینترنتی شما است و می‌توانید از دستگاه‌های ATM بانک مربوط به کارت خود، آنرا تعریف و یا تغییر دهید. (توصیه می‌شود بصورت دوره‌ای این رمز را تغییر دهید.)
3- کد CVV2 کارت بانکی که معمولا بر روی کارت شما حک شده است و با هربار تغییر رمز، این کد نیز برای شما پرینت می‌شود.
4- تاریخ انقضای کارت که بر روی کارت شما حک شده است  مانند 95/07

اکنون شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک پرداخت در قسمت پایین سبد خرید و یا در قسمت چپ بالای سایت، وارد صفحه پرداخت نهایی شوید (در این صفحه چنانچه شما از کد تخفیف برخوردار باشید، می‌توانید با وارد کردن کد و کلیک بر روی بررسی، از تخفیف مورد نظر بهره‌مند گردید.) و با کلیک بر روی دکمه ادامه پرداخت نهایی، لینک پرداخت زرین پال  فعال شده و شما می‌توانید با کلیک بر روی آن وارد سایت زرین پال شده و ادامه عملیات پرداخت را تا برگشت نهایی به سایت پارس تدبیر انجام دهید.

پس از پایان موفق عملیات پرداخت، لینک‌های دانلود مربوطه برای شما فعال می‌گردد و شما می‌تواند در بخش حساب کاربری من در قسمت بالای سایت، لیست فایل‌های خریداری شده برای دانلود را ملاحظه نمایید.

با کلیک بر روی لینک مشاهده و دانلود برای هر فایل شما قادر خواخید بود تا فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

قابل ذکر است که هر فایل برای شما به تعداد دفعات معینی قابل دانلود می‌باشد و با هربار دانلود یکعدد از تعداد دانلود مجاز کاسته خواهد شد.

بعد از خرید از سایت، فایلم را چطور دانلود کنم؟


شما بعد از اتمام عملیات خرید، مجددا به سایت پارس تدبیر منتقل خواهید شد.

چنانچه از حساب کاربری خود خارج شده‌اید، شما باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت شوید. در این حالت شما می‌توانید با کلیک بر عنوان حساب کاربری من در قسمت بالای سایت (بخش منوها)، به صفحه خریدهای خود بروید و در آنجا لیست کلیه محصولات خریداری شده را ملاحظه نمایید.

در جلوی نام هر محصول، گزینه‌ای با عنوان مشاهده-دانلود قرار دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید توضیحات محصول را مشاهده و در صورت نیاز آنرا دانلود نمایید.

توجه فرمایید که تعداد دفعات امکان دانلود برای شما محدود می‌باشد (برای مثال ممکن است مجاز باشید فقط سه بار فایل را دانلود نمایید و پس از آن امکان دانلود برایتان مقدور نخواهد بود) این امر در قسمت توضیحات محصول خریداری شده بصورت نواری با عنوان دسترسی در پایین توضیحات نمایش داده می‌شود.

چرا وقتی در صفحه حساب کاربری من می‌خواهم فایل را دانلود کنم، پیغام انقضای مهلت دانلود می‌دهد ؟


کاربران محترم باید توجه داشته باشند که بعلت مسائل فنی و امنیتی سایت، تعداد دفعاتی که می‌توانند فایل مورد نظر خود را از سایت دانلود نمایند محدود می‌باشد. (برای مثال: 3 بار دانلود و یا 3 روز مهلت دانلود براساس سیاست مدیریت و پشتیبانی سایت)

بنابراین به ازای هر بار کلیک بر روی گزینه دانلو، یک امتیاز از مهلت دانلود شما کسر خواهد شد و یا در صورت تنظیم مهلت زمانی، پس از اتمام زمان در نظر گرفته شده، دیگر دسترسی جهت دانلود فایل نخواهید داشت.

جهت پرهیز از انقضای مهلت دانلود توجه داشته باشید زمانی که بر روی گزینه دانلود کلیک نمودید، صبر کنید تا دانلود فایل بصورت کامل انجام پذیرد. معمولا مرورگرهای جدید میزان پیشرفت پروسه دانلود و فایل مورد نظر را در قسمت پایین مرورگر نمایش می‌دهند و پس از اتمام دانلود شما می‌توانید با کلیک بر روی فایل مذکور آنرا باز نمایید.

به هر حال چنانچه در مهلت تعیین شده موفق به دانلود فایل خود نشده‌اید و مهلت آن به اتمام رسیده است، شما می‌توانید از طریق ارسال یک پیام از طریق سایت و از حساب کاربری خود‏، موضوع را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید تا فایل مورد نظر از طریق ایمیل برایتان ارسال شود.

برای آپلود كردن فايل خود در سايت چكار كنم؟


براي آپلود كردن فايل در سايت پارس تدبير و كسب درآمد حاصل از درصدي از فروش فايل مربوطه، لازم است موارد ذيل را انجام دهيد.

1- ابتدا وارد حساب كاربري خود شويد.
2- سپس از منوی فرم‌ها در بالاي سايت، گزينه ارسال فايل (مقاله، پايان‌نامه و ...) را انتخاب نماييد.
3- اطلاعات مربوط به فايل خود را در فرم مربوطه تكميل و بر روي دكمه ارسال فايل كليك نماييد.
4- پس از ثبت مشخصات فايل، شما بايستي به قسمت مديريت فايل‌های من در منوي سفارشات من، رفته و اصل فايل مرتبط را كه به صورت فشرده و با فرمت zip يا rar مي‌باشد را در سايت آپلود نماييد. (دقت نماييد كه حجم فايل نبايد بيشتر از 10 مگابايت باشد. همچنين بهتر است نام انتخاب شده براي فايل به انگليسي تايپ شده باشد.)
5-  پس از آپلود فايل، موضوع توسط تيم پشتيبانی بررسی و در صورت تطبيق با قوانين و مقررات سايت، فايل تاييد و منتشر می‌گردد. 
6 شما همچنين می‌توانيد اطلاعات مربوط به فايل‌های ارسالی خود را در قسمت مديريت فايل‌های من ملاحظه نماييد. 

چگونه می‌توانم با پارس تدبیر جهت انجام مشاوره همکاری کنم؟


محققین و اساتید محترم می‌توانند جهت انجام مشاوره مقالات و پایان‌نامه‌ها‏، تهیه پروژه‌های کارآفرینی، انجام تحلیل‌های آماری و سایر خدمات گره پارس تدبیر، ابتدا در سایت ثبت نام نمایند. 

سپس وارد پنل کاربری خود شده و از طریق منوی درخواست همکاری و تکمیل فرم مربوطه، موضوع مورد درخواست همکاری را به مدیریت سایت بفرستند. پس از بررسی اولیه موضوع، از طرف پارس تدبیر با شما تماس گرفته خواهد شد و پس از هماهنگی و توافق، حساب کاربری شما از کاربر عادی به سطح مشاور ارتقا خواهد یافت.

پروژه‌های مشاوره در گروه پارس تدبیر از جمله تدوین مقالات، پایان‌نامه و ... به مراحل مختلف تفکیک شده‌اند که کاربران و متقاضیان محترم می‌توانند مراحل مورد نظر خود جهت مشاوره را انتخاب نمایند.

برای مشاور، برخی گزینه‌های بیشتر از جمله منوی سفارشات کاربران، فعال خواهد شد که مشاورین محترم می‌توانند از طریق این منو سفارشات و پروژه‌های ارجاع شده را مدیریت نمایند.

پس از ارجاع مورد مشاوره به مشاور، مشاورین محترم موضوع را از طریق کاربر ارجاع شده پیگیری نموده و پس از توافق نهایی جهت ادامه کار، موضوع مورد نظر را تایید می‌نمایند. (قابل توجه می‌باشد که هزینه مشاوره بصورت اتوماتیک توسط سایت محاسبه می‌گردد.)

پس از تایید نهایی پروژه، امکان ویرایش آن برای کاربر و مشاورین محترم محدود خواهد شد و ویرایش شرایط و مراحل انجام پروژه برای مراحل آتی که هنوز عملیات مشاوره روی آنها آغاز نشده است، فعال خواهد بود. (ویرایش مراحل قبل فقط از طریق ارسال درخواست برای مدیریت سایت و در صورت امکان، انجام‌پذیر خواهد بود.)

پس از انجام هر مرحله از انجام خدمات مشاوره، و تایید کاربر طرف مشاوره، سهم هزینه مشاور محترم به حسابس که از سوی او اعلام می‌شود واریز خواهد شد.

چگونه می‌توانم هزینه مشاوره را پرداخت نمایم؟


پروژه‌های مشاوره طوری طراحی گردیده‌اند که شامل مراحل متوالی جهت انجام خدمات مشاوره‌ای می‌باشند. بنابراین برای انجام مشاوره، کاربران گرامی باید در قسمت پنل اختصاصی من و انتخاب گزینه مدیریت پروژه‌های من به صفحه مدیریت پروژه‌ها رفته و کلیک بر روی گزینه اقدامات پروژه مورد نظر (در لیست پروژه‌های جاری) ، به صفحه ویرایش پروژه مربوطه بروند.

در این صفحه، گزینه پرداخت آنلاین برای مرحله مورد نظر بصورت اتوماتیک فعال خواهد شد. از طریق کلیک بر روی دکمه  پرداخت آنلاین  به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد.

در صفحه پرداخت آنلاین، می‌توانید جدول مشخصات پرداخت را ملاحظه نمایید و در صورت تصمیم برای پرداخت و انتقال به درگاه پرداخت آنلاین، بر روی گزینه انتقال به بانک کلیک نمایید.